قطره باران(اشک)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:
اسم پسر



موزیک و سایر امکانات

اسم دختر





 

غم که می‌آید در و دیوار ، شاعر می‌شود

 

در تو زندانی‌ترین رفتار شاعر می‌شود

 

می‌نشینی چند تمرین ریاضی حل کنی

 

خط‌کش و نقاله و پرگار ، شاعر می‌شود

 

تا چه حد این حرف‌ها را می‌توانی حس کنی ؟

 

حس کنی دارد دلم بسیار شاعر می‌شود

 

تا زمانی با توام انگار شاعر نیستم

 

از تو تا دورم دلم انگار شاعر می‌شود

 

باز می‌پرسی: چه‌طور این‌گونه شاعر شد دلت ؟

 

تو دلت را جای من بگذار شاعر می‌شود !

 

گرچه می‌دانم نمی‌دانی چه دارم می‌کشم

 

از تو می‌گوید دلم هر بار شاعر می‌شود

 

 

عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی. اما دوست داشتن پیوندی است خودآگاه و از روی بصیرت روشن و زلال.عشق بیشتر از غریزه آب می خورد و هر چه از غریزه سر می زند بی ارزش است و دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هر جا که یک روح ارتفاع دارد، دوست داشتن نیز همگام با آن اوج می گیرد.

 



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت18:41---3 ارديبهشت 1392
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده.
"ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.


محمد
ساعت15:10---21 دی 1391
salam web ghashangi dari
man linket kardam khoshhal misham linkam koni


shiva golzar
ساعت14:09---20 دی 1391
slm asisam khosham omad bazam sar mizanam bye

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط armin در 14:34 | |